Αυτό είναι το νέο VW Golf – Πότε αναμένεται

Το νέο Golf του 2020 διακρίνεται για τις απλές και «καθαρές» σχεδιαστικές γραμμές του. Το γερμανικό «σούπερ-μίνι»βασίζεται σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB του ομίλου VW.

Το νέο Golf στην 8η έκδοση του έχει μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο του είναι 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει το αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας βρίσκεται πλέον στο εξαιρετικό 0,275.

Το εσωτερικό

Τα νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Διατίθεται επίσης προαιρετικά head-up display το οποίο βελτιώνει την πληροφόρηση για τον οδηγό.

Ψηφιακά χειριστήρια και οθόνες ελέγχου στο εσωτερικό του νέου Golf εξασφαλίζουν άνετη χρήση. Υπάρχουν διαθέσιμες μονάδες Infotainment όλων των ειδών, από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες, με τις τελευταίες να παρέχουν και διάφορες χρήσιμες πληροφορίες, όπως σημεία ενδιαφέροντος, κλπ, που αντλούνται από το διαδίκτυο.

Πολλά συστήματα άνεσης & ασφάλειας διαθέσιμα

Το Travel Assist για παράδειγμα, είναι ένα τέτοιο σύστημα: Παρέχει «υποβοηθούμενη οδήγηση» σε αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο, όπως απαιτείται. Πρόκειται για σύστημα το οποίο προσφέρει πολλά στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας για τον οδηγό και τους επιβάτες του αυτοκινήτου.

Κινητήρες

Το νέο Golf, προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με πέντε υβριδικές εκδόσεις. Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στην σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10% και η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο ευέλικτη και άνετη. Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf σε τρείς eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων.

Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους. Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.

Η διαθεσιμότητα του μοντέλου στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2019 με αρχές 2020.