Παρουσιάστηκε το νέο Golf – Γεγονός η 8η γενιά του αυτοκινήτου

Παρουσιάστηκε στην Πορτογαλία το νέο Golf της VW. Το νέο Golf αποτελεί την 8η συνέχεια του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της εταιρείας και είναι κατά γενική ομολογία καλύτερο από ποτέ.

Tο αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα αναβαθμισμένο σε θέματα ποιότητας κατασκευής, αλλά και χρήσης τεχνολογίας στην υπηρεσία του οδηγού και των επιβατών του.

Προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και υβριδικούς ενώ σε εκδόσεις πετρελαίου προβληματίζει η ακατανόητη επιλογή της εταιρείας να το διαθέτει μόνο με πετρελαιοκινητήρα δύο λίτρων, καθιστώντας το πρακτικά ασύμφορο για αγορές σαν την ελληνική.

Κατά τα υπόλοιπα, το κάθε νέο Golf είναι πάντα σημείο αναφορά και ορίζει την κατηγορία και τον ανταγωνισμό.

Σχεδιασμός & αμάξωμα

Ο εξωτερικός σχεδιασμός δεν ξεφεύγει από τις γνωστές γερμανικές συντηρητικές φόρμες, με κάποια στοιχεία σπορ να κάνουν τη διαφορά, τα οποία όμως παραμένουν ωστόσο σε χαμηλές αναλογίες στο συνολικό αποτέλεσμα.

Το μήκος του είναι 4.284 χιλ., το πλάτος 1.789 χιλ. και το ύψος 1.456 χιλ.

Η βελτιωμένη αεροδυναμική αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στο σχεδιασμό, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι στο 0,275.

Εσωτερικό – εξοπλισμός

Το εσωτερικό αποτελεί ένα …ποιοτικό σοκ για όποιον περάσει στη θέση του οδηγού, με το αυτοκίνητο να εμφανίζει πιο ποιοτική παρά ποτέ εικόνα, αλλά και ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο τεχνολογικά προφίλ, με τις οθόνες υψηλής ευκρίνειας να είναι παρούσες σε πίνακα οργάνων και ταμπλό.

Όλες οι επιφάνειες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου καλύπτονται από μαλακά στην υφή υλικά με τη συναρμογή των τμημάτων είναι άψογη. Τα καθίσματα είναι ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένα και υποστηρίζουν τους επιβάτες σε κάθε περίπτωση.

Το Golf θα είναι διαθέσιμο με πλούσιες εξοπλιστικά εκδόσεις που περιλαμβάνουν στάνταρ εσωτερικό φωτισμό 10 αποχρώσεων, ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED, δύο USB-C θύρες στην κονσόλα, θήκη για ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, Wireless App Connect κι άλλα.

Αξιοσημείωτο και το σύστημα Car2X το οποίο κάνει την εμφάνιση του για πρώτη φορά. Πρόκειται για σύστημα το οποίο επικοινωνεί με άλλα κοντινά αυτοκίνητα (σε απόσταση 800 μέτρων) αλλά και αξιοποιεί τις πληροφορίες από την οδική σήμανση για να ενημερώνει τον οδηγό για επικίνδυνες καταστάσεις. Επίσης, στον εξοπλισμό άνεσης ξεχωρίζει και το σύστημα Travel Assist που κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο σε ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.

Κινητήρες, διαθεσιμότητα & τιμές

To Golf θα διατίθεται με τον κινητήρα βενζίνης 1.0 TSI των 110 ίππων και με τον 1.5 TSI 130 / 150 ίππών, αλλά και eTSI εκδόσεις με 130 και 150 ίππους. Αργότερα θα ακολουθήσουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, η eHybrid με 204 ίππους και η GTE με τους 245 ίππους, με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh. Στους diesel η μόνη επιλογή θα είναι ο 2.0 TDI των 150 PS.

Η διαθεσιμότητα του μοντέλου στην ελληνική αγορά αναμένεται στις αρχές Μαρτίου 2020, με τιμές που θα αρχίζουν λίγο πιο πάνω από τις 21.000 Ευρώ.